Відстежуєм якість обслуговування у компаніях, що видають онлайн-кредити на картку. Ми ознайомимо вас із п’ятіркою лідерів нашого рейтингу МФО України за підсумками II кварталу 2024 року. Що це за компанії і чому вони посіли в ньому найвищі позиції?
Moneyveo
Підсумковий бал — 95 зі 100
Moneyveo — піонер онлайн-кредитування в Україні, один із найбільших гравців ринку і постійний учасник огляду ТОП-5 лідерів рейтингу від finance. Цього разу компанія його очолює, що є цілком заслуженою оцінкою.
У II кварталі 2024 року Moneyveo покращила свою позицію, отримавши максимальний бал за 4 із 6 критеріїв оцінки, за рахунок чого піднялась у лідери з 2 місця, порівнюючи з підсумками попереднього кварталу.
Клієнтська база компанії нараховує близько 1,35 млн осіб, а кількість виданих кредитів сягає понад 7,6 млн. Численні клієнти продовжують обирати компанію тому, що вона робить все для того, щоб люди залишалися задоволені.
Її сайт добре продуманий та зручний у використанні. Доступність та актуальність інформації на ньому — одна з речей, на яку ми звертаємо особливу увагу, оцінюючи учасників рейтингу. Адже це головне джерело інформації для клієнта. Moneyveo вдалося зробити його одночасно інформативним і простим для сприйняття.
На першому екрані головної сторінки розташований калькулятор, який відразу знімає більшість найактуальніших питань щодо кредиту: щодо відсоткової ставки, термінів, майбутніх переплат.
Трохи нижче знаходиться проста та наочна інструкція щодо того, як отримати та сплатити кредит.
Якщо ж потрібна детальніша інформація про умови кредитування, її завжди можна знайти у розділі «Довідка». Це ретельно підібрана та добре структурована інформація, яка подана у вигляді відповідей на питання, які можуть виникнути у клієнта. Починаючи від того, як оформити заявку на позику, закінчуючи роз’ясненням фінансових термінів.
Утім, якщо після ознайомлення з цим розділом у клієнта залишаться будь-які питання або ж якщо йому просто зручніше отримати консультацію особисто, можна звернутися до служби підтримки. Це легко зробити за допомогою телефону (зв’язатися з Moneyveo завжди було просто, на відміну від багатьох конкурентів), або ж написати в онлайн-чат, чи один із популярних месенджерів. Ввічливі та добре підготовлені консультанти готові відповідати на будь-які запитання. Клієнт також може отримати необхідну допомогу через розумний чат-бот, який відповідає на всі запитання у нічний час.
Окремо варто відзначити і програми заохочення від Moneyveo. Кожен новий клієнт може отримати кредит під 0,01% на день. Наприклад, можна взяти 20 тис. гривень на 20 днів і заплатити за це всього 40 гривень відсотків. Для постійних позичальників діє програма «Рівні лояльності» — з кожною новою позикою користувач сервісу збільшує свою індивідуальну знижку на базову відсоткову ставку. Причому знижка від «Рівнів лояльності» додається до знижок, які діють під час акцій. Є у компанії й інші партнерські програми: «Кешбек від Moneyveo», «Приведи друга», промокоди.
Бонусом є й інтеграція BankID. Сервіс Moneyveo використовує цей спосіб електронної автентифікації громадян, що допомагає виключити випадки шахрайства з особистими даними клієнтів.
Звичайно, у компанії є мобільні додатки для систем iOS та Android, які роблять її послуги ще зручнішими та доступнішими.
Загалом якість сервісу та його швидкість справляють лише приємні враження. Недарма Moneyveo було визнано переможцем щорічної премії FinAwards 2024 у номінації «Найкраща МФО онлайн», а керівник компанії Сергій Сінченко у трійці кращих у номінації «Найкращий СEO мікрофінансової організації».
CreditKasa
Підсумковий бал — 87,1 зі 100
Порівнюючи з оцінкою попереднього кварталу, CreditKasa набрала трохи меншу кількість балів, але при цьому піднялась на одну позицію в рейтингу (зокрема, через вибуття одного з учасників ТОП-5, який минулого кварталу отримав штраф від НБУ). Із недоліків: у нас є дорікання щодо даних за сумою першого та наступних кредитів, умов пролонгації. Також під час одного з трьох тестових дзвінків у компанію оператор неповністю володів знанням продуктів.
Щодо решти критеріїв, особливих зауважень немає. Компанія стабільно і заслужено посідає своє місце серед лідерів Рейтингу. Її можна похвалити за інтеграцію BankID, завдяки якому клієнти можуть зареєструватись на сайті, не заповнюючи своїх реквізитів власноруч. Зроблено все для того, щоб їм було зручно гасити кредити: в особистому кабінеті на сайті, в касах банків, за допомогою терміналів самообслуговування, інтернет-банкінгу і за допомогою компаній-партнерів. Допомогу клієнти сервісу можуть отримати через онлайн-чат, популярні месенджери та за телефоном. Час очікування дзвінка, швидкість надання інформації та її якість — тут також все добре. Можна навіть поскаржитись на оператора служби підтримки, та, у разі потреби, на шахрайство, якщо клієнт із ним зіткнувся. Відповідні кнопки є на головній сторінці.
CreditPlus
Підсумковий бал — 85,12 зі 100
Зберігає своє місце серед лідерів і сервіс CreditPlus. Звичайно, ми знайшли певні недоліки у нього: суперечливість щодо даних за сумами першого та наступних кредитів, умов пролонгації, можливості погашення за реквізитами.
Утім, третє місце у рейтингу свідчить про те, що загалом із якістю сервісу у CreditPlus все добре. Компанію можна похвалити за відмінно реалізований розділ із інформацією про саму себе та відповідями на поширені питання щодо кредитування. Обираючи МФО, свідомий клієнт може захотіти спочатку переконатися в тому, що компанія працює легально, подивитися на свідоцтво про реєстрацію, ознайомитися зі зразком кредитного договору, дізнатись про процес отримання позики. Все це не доведеться довго шукати. Немає дорікань і до роботи служби підтримки користувачів. Є інтегрований BankID, програма лояльності для клієнтів та декілька варіантів погашення кредиту — все це пояснює її постійну участь в огляді кращих МФО, за підсумками нашого рейтингу.
Credit7
Підсумковий бал — 84,93 зі 100
Credit7 — ще один постійний представник п’ятірки кращих компаній рейтингу. Це є свідченням того, що компанія постійно вдосконалюється і враховує побажання клієнтів. Порівнюючи з результатами рейтингу за І квартал 2024 року, вона піднялася з 6 на 4 місце, набравши максимальні бали за 3 із 6 критеріїв оцінки.
Сайт — це перше, до чого ми намагаємось «придратися», оцінюючи кожну компанію. І у Credit7 тут все добре. Вже з першого екрану головної сторінки можна дізнатися, яку суму і на яких умовах можна взяти. Як новому клієнту, так і оформлюючи повторну позику.
Трохи нижче на двох вкладках є просте пояснення того, як взяти кредит і як його погасити.
Розділ «Довідка» містить всю необхідну для оформлення позики інформацію, а також — про саму компанію. Крім того, будь-яке питання щодо кредитування та роботи сервісу Credit7 можна поставити службі підтримки користувачів. Зв’язатись зі співробітником компанії можна через онлайн-чат на сайті або в одному з популярних месенджерів. Оператори відповідають швидко, а історія переписки зберігається.
Потужним кроком назустріч клієнтам є розробка мобільного застосунку, що суттєво спрощує процес оформлення та сплати кредитів. На момент роботи над рейтингом станом на ІІ квартал, додаток був доступний лише для Android. Але зараз є також версія і для iOS.
Звичайно, є заохочувальний перший майже безкоштовний (під 0,01% річних) кредит для нових клієнтів. Його максимальна сума становить 15 тис. грн, а термін користування — 30 днів, за що доведеться сплатити лише 45 грн.
Щодо постійних клієнтів, то їх Credit7 заохочує постійними цікавими акціями. На кшталт акції «Шаурмані», яка діятиме до кінця літа 2024 року. Її суть в тому, що кожен клієнт, який оформить позику від 1 тис. грн, отримує шанс виграти головний приз — 50 тис. грн. Всього, за підсумками акції, грошові призи від компанії отримають 56 клієнтів, ще 50 зможуть повторно оформити кредит зі знижкою у 99%.
Загалом Credit7 надає якісний і зручний сервіс, що засвідчують відзнаки, які компанія отримує у галузевих преміях. Зокрема, вона у трійці найкращих в номінації «Найкраща МФО онлайн» у щорічній премії FinAwards 2024, а СМО Credit7 Юлія Морарь у трійці найкращих у номінації «Найкращий керівник маркетингу в МФО».
SelfieCredit
Підсумковий бал — 84,6 зі 100
Замикає перелік найкращих сервіс-компанія SelfieCredit, піднявшись з 7 на 5 місце, порівнюючи з оцінкою минулого кварталу. Це їй вдалося, зокрема, завдяки тому, що компанія врахувала наші зауваження та оновила інформацію про ставки та комісії за кредитами. Однак недоліки ми знайшли і цього разу: суперечливість щодо даних за сумами першого та наступних кредитів, умов пролонгації, BankID використовується лише для авторизації, мобільний додаток є лише для платформи Android.
Загалом же якість сервісу у SelfieCredit на доволі високому рівні. За що компанію можна похвалити, так це за мінімалістичний сайт без зайвих блоків та вкладок, але при цьому інформативний і зрозумілий для кожного клієнта, в також за максимальні бали в критеріях «Дані про компанію та FAQ» та «Бонуси і знижки». Це означає, що клієнт наочно у зручному, доступному форматі отримує інформацію про саму компанію, а також про те, як відбувається процес оформлення позики, її погашення або пролонгація. Крім того, компанія проявляє лояльність як для нових клієнтів, видаючи їм першу майже безкоштовну позику, так і для постійних, для яких регулярно влаштовуються різноманітні акції. Наприклад, одна з останніх акцій надає шанс виграти зарядну станцію EcoFlow, Power Bank та знижки -90% на кредит.